پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226567
آقاي بازيگر:اگر مريض باشم همسرم مرا به تکيه‌ها مي‌برد
تاریخ انتشار : 1395/07/13 09:36:31
نمایش : 1140
سعيد اميرسليماني از اشتياق و شورش براي حضور در سوگواري ها ايام عاشورا و تاسوعا گفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سعيد امير سليماني بازيگر پيشکسوت سينما، تئاتر و تلويزيون حضور در مجموعه هايي با موضوعيت عاشورا را افتخاري بزرگ خواند و گفت: من افتخار بازي در دو مجموعه با مضمون واقعه عاشورا و ايام محرم را داشته ام که يکي به نام مجموعه "امام حسين (ع)" بود و ديگري هم فيلمي بود که با مرحوم "خسرو شکيبايي" در آن همبازي بودم. بازي در هر دوي اين آثار براي من ارزشمند و بسيار داراي جايگاه است.

 

بازيگر فيلم "دلشدگان" درباره حضور در سوگواري هاي ويژه ماه محرم افزود: من هنوز هم صد در صد در مراسم هاي مذهبي شرکت مي کنم. ما در اين ايام مخصوصاً عاشورا و شب تاسوعا بايد به هيئت ها و يا تکايا برويم و در اين دعزاداري ها شرکت کنيم.

 

وي ادامه داد: اتفاقاً همسر بنده هم بسيار معتقد و مشتاق براي حضور در اين مراسم است تا جايي که اگر مريض هم باشم بازهم او مرا به سوگواري هاي عاشورايي مي برد.

اميرسليماني در مورد فعاليت هاي اخير خود در عرصه هنر خاطرنشان کرد: چند وقتي در ايران نبودم اما از وقتي برگشتم دو تئاتر، يک فيلم سينمايي و يک سريال کار کرده ام و به تازگي هم بازي در نمايش ژوليوس سزار به کارگرداني هوشنگ توکلي به من پيش نهاد شده است که هنوز تصميم نگرفته ام که بروم يا نروم اما به نظرم طي يک سال فعاليت کاملاً قابل قبولي داشته ام.

منبع:ميزان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html